مقالات

رنگ نمای بافت دار پروژه رویال رزیدنس

رنگ نمای ساختمان

رنگ نمای بافت دار

پروژه رویال رزیدنس یکی از پروژه های اجرا شده توسط پارس دکو در شهر ری می باشد. در این پروژه استفاده از رنگ نمای بافت دار، کشسان، آبگریز و غبارگریز پارس دکو موجب زیبایی نمای ساختمان و صرفه جویی در هزینه های نگهداری از نمای ساختمان شده است. در تصاویر ارائه شده در این بخش می توانید مشاهده کنید که چگونه این پروژه با موفقیت به اتمام رسیده است. استفاده از رنگ نمای بافت دار در این پروژه موجب شده است این ساختمان نمای زیبایی را داشته باشد که در عین زیبایی دوام و طول عمر بالایی نیز به همراه دارد.

رنگ نمای بافت دار
رنگ نمای بافت دار

در پروژه رویال رزیدنس شهر ری، پارس دکو از رنگ نمای بافت دار و کسشان تکنوسیل استفاده کرده است. شما می توانید کیفیت بالای این رنگ را در تصاویر هم مشاهده کنید. هرچند تصاویر در مورد رنگ های نمای ساختمانی به اندازه کافی نمی توانند بیانگر حقیقت باشند. اما همچنان هم شما می توانید متوجه شوید که کیفیت این رنگ تا چه اندازه بالا می باشد. رنگ های کشسان از جمله رنگ هایی هستند که می توانند ظاهر نمای ساختمان را حفظ کنند. در ادامه در خصوص ویژگی های رنگ های کشسان بیشتر خواهیم گفت.

ویژگی های رنگ نمای کشسان چیست؟

رنگ نمای بافت دار و کشسان یکی از رنگ های قابل ارائه توسط شرکت پارس دکو می باشد. این رنگ ها دارای ویژگی های بسیار منحصر به فردی هستند که عبارت اند از:

1- دوام و ماندگاری بسیار بالا

2- زیبایی و افزایش طول عمر

3- استفاده به جای سایر رنگ ها

4- استفاده به عنوان آستر

5- جهت رنگ آمیزی نماهای سنگی، فلزی، سیمانی و بتنی جهت بالا بردن عمر نما و همچنین مقاوم کردن آن ها.

رنگ نمای بافت دار
رنگ نمای بافت دار
رنگ نمای بافت دار
رنگ نمای بافت دار